Paid SoMe Ads | Influencer marketing | CEO at Mimisteri Media Oy

Saturday 15 April 2017

Vaatekaappi tyhjäksi - kirppikselle !

Mun villi Pitkä Perjantai on koostunut salila käynnistä, ehkä päivän kivoin juttu, ja kirppisvaatteiden hinnoittelusta sekä niiden hintojen kiinnityksestä vaatteisiin.
Mulla alkaa huomenna (lauantaina 15.4- perjantai 21.4) Kaivarin Kanuunassa, joka muuten on muuttanut Merikadulta Vuorimiehenkadulle, viikon ajaksi kirppis. Pöytä 38.
Mulla on niiiiin paljon tavaraa: vaatteita, kenkiä ja laukkuja mitä myyn.
Yhdelle, hinnoitteluarkille, mahtuu 30 tuotetta- mulla on niitä arkkeja täynnä seitsemän.



Tää on aivan järkyttävä homma.
Ensin käyt vaatekaappisi läpi. Sitten hinnoittelet tuotteet; Kanuunassa on käytössä Kirppari-Kalle nettisivu, jossa voit netissä tehdä hintalaput ja käydä Kanuunassa tulostamassa.
Sitten kiinnität, leikkaamasi hintalaput, vaatteisiin. Itselläni on onneksi pyssy, jolla saan hinnat helposti kiinni. Ennen räpellettiin nitojan kanssa.



Mulla on mennyt ihan sikana aikaa tähän. Voin vain toivoa että tavarani kiinnostavat ihmisiä ja tavarat pääsisivät uusiin rakastaviin koteihin.
Kokoja enimmäkseen 36-38, myös 40. Merkkejä Zara, H&M, Only, J. Lindeberg, Adidas etc. Kenkiä 38 tai 37,5- paljon mokka- ja nahkakenkiä. Kaikki tuotteet ovat rakkaudella pidettyjä eli siistissä kunnossa.

Asunto on ollut aivan kaameassa, ja on edelleen, sotkussa koska olen levittänyt kaikki vaatteet, kengät, laukut ja pussit kaikkialle.Täällä on kunnon esterata, että pääsee liikkumaan.
Vien huomenna täyden matkalaukun ja aion joka päivä, siivoamisen lisäksi. käydä viemässä lisää.
Nyt siskot- SHOPPAAMAAN halvalla- pöytä 38 !




Kanuuna on auki:
La 15.4 10- 16.30
Su 16.4 10- 16.30
Ma 17.4 SULJETTU
Ti- Pe 10- 18
Vuorimiehenkatu 27, Helsinki


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig